ГоловнаНовини та подіїМоніторинг якостіМіжнародна діяльністьРоботодавціВипускникиКонтакти
  • Про нас
    • Спеціальність
    • Склад кафедри
    • Історія кафедри
    • Освітні програми та навчальні плани
    • Робочі програми та силабуси дисциплін
      • Обов’язкові дисципліни
      • Вибіркові дисципліни
    • Положення про кафедру
    • Лабораторії кафедри
      • Про лабораторії кафедри
      • Положення про лабораторію
      • Паспорт комп'ютерного класу
  • Абітурієнту
    • Спеціальність
    • Навчання англійською мовою
    • Правила прийому
      • Вступ на 1 курс
      • Для випускників коледжів
      • Магістратура
      • PhD та ScD
    • Рекламні буклети
      • Українська
      • Англійська
  • Здобувачу
    • Програми вступних випробувань
      • Програма фахового вступного випробування ОКР “Молодший спеціаліст”
      • Програма фахового вступного випробування ОС “Магістр”
      • Програма вступного випробування для PhD
      • Програма додаткового вступного випробування для PhD
    • Програма атестаційного екзамену ОС “Бакалавр”
    • Перелік тем дипломного проектування ОС “Магістр”
    • Куратори студентських груп
    • Наша гордість
  • Наукова діяльність
    • Наука кафедри
    • Підготовка здобувачів Phd та ScD
    • Студентські наукові групи та гуртки
    • Студентська наука
    • Конференції студентів, аспірантів та молодих вчених
    • Репозитарій
      • Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти
      • Матеріали конференцій
      • Навчально-методичні комплекси
  • Студентське життя
    • Неформальна освіта
    • Студентська рада
    • Профспілковий комітет
    • ТОСА
    • Гуртожитки
  • Erasmus Mundus
  • English (US)
  • Українська

Освітньо-професійна програма підготовки магістрів кафедри отримала акредитацію НАЗЯВО!

29.12.2023Головні новини, Подіїkostiantyn

Кафедра організації авіаційних перевезень успішно пройшла акредитацію Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (НАЗЯВО) та отримала відповідний сертифікат терміном на 5 років для освітньо-професійної програми “Організація перевезень та управління на транспорті (повітряному)” для підготовки рівня ОС “Магістр”. Окрім того, Ви можете також ознайомитись зі звітом про результати акредитаційної експертизи.

Ми щиро вдячні усім залученим до акредитаційного процесу викладачам, студентам, партнерам кафедри та адмінперсоналу НАУ, а особливо: завідувачу кафедри, д.т.н., с.н.с., професору Шевчуку Дмитру Олеговичу, гаранту освітньо-професійної програми, д.т.н., професору Гончаренку Андрію Вікторовичу та к.е.н, доценту Соколовій Олені Євгенівні.

 

Але що ж таке “акредитація” та чому вона необхідна?

Перше, що треба зазначити: процес акредитації – безперервний. Акредитація означає, що здобувач вищої освіти стане дипломованим фахівцем ДЕРЖАВНОГО зразка та матиме змогу продовжити навчання далі чи працевлаштуватися. В ході акредитації кафедра підтверджує, що викладацький склад відповідає профілю підготовки за спеціальністю, що присутня матеріально-технічна база, забезпечені умови отримання освітніх послуг та наявна відповідна соціальна інфраструктура (їдальні, буфети, місця для проживання студентів, тощо).

До 2019 року акредитацію здійснювало Міністерство освіти та науки. Вимоги були більш кількісні, тобто мала бути відповідна кількість професорів, доцентів, студенти повинні були написати контрольні роботи на відповідні оцінки, тощо. Тепер повноваження з проведення акредитацій перейшло до Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Експерти вивчають ті матеріали, які кафедра подає для перевірки (для цього навіть створена електронна система, у яку вносяться всі відомості, що передбачені для акредитації, з посиланнями на сайт вишу та кафедри, офіційні сторінки в соціальних мережах для підтвердження зазначеної інформації). Якщо є питання для уточнення, то надається додаткова інформація, документи для підтвердження та обґрунтування. Потім 3 дні експерти працюють у закладі освіти: приїздять і дивляться все те, про що кафедра вказала в акредитаційній справі. Загалом, акредитація – тривала й кропітка робота.

В умовах Війни ця процедура відбувалась у режимі онлайн-конференцій: спілкуються зі здобувачами вищої освіти, випускниками, партнерами (стейкхолдерами), студентським самоврядуванням, викладачами, адмінперсоналом (бухгалтерія, відділ кадрів, представники приймальної комісії, тощо). Також проводилася онлайн демонстрація матеріально-технічної бази.

Попередній запис Уточнення інформації щодо семінару “Створення бізнес плану для сучасного авіаперевізника” від Навчального центра Стиль Авіа Груп Наступний запис Результати проведення 2023 Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми організації перевезень та управління на повітряному транспорті»

Залишити відповідь Скасувати коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Національний авіаційний університет
  • ФТМЛ
  • Контакти
Facebook
Instagram
2c6
Telegram

© Кафедра ОАП НАУ. All Rights Reserved.